Як відбувається обмін або повернення купленого товару в магазині Сонях?
1) Як можна повернути товар належної якості , якщо він вам не сподобався чи не виправдав ваших очікувань?
Відповідно до статті 9 закону України “Про захист прав споживачів” ви можете обміняти товар(и), який ви придбали у нашому інтернет-магазині у разі, якщо товар не задовольнив вас:
- за формою,
- габаритів,
- фасону,
- кольору,
- розміром
- або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Ви можете не тільки повернути товар, що вам не сподобався (і отримати кошти, витрачені на покупку товару), але й обміняти товар належної якості на аналогічний (якщо такий є у нашому магазині на момент обміну).
1.1) Які товари належної якості можна повернути чи обміняти на аналогічний у нашому магазині?
- насіння квітів та трав
- Садовий інвентар
- добрива та засоби захисту для рослин
1.2) Умови обміну чи повернення товару належної якості:
- пройшло не більше 14 днів з моменту купівлі товару,
- товар не використовувався,
- збережено його товарний вигляд,
- споживчі властивості,
- пломби, ярлики,
- а також розрахунковий документ (товарний чи фіскальний чек), виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
1.3) Як можна здійснити обмін/повернення товару належної якості?
- звернутися до нас за адресою м. Луцьк, вул. Привокзальна, 10-Б, Індекс: 43005
або за телефоном, вказаним на сторінці Контакти - повідомити про те, що ви хочете повернути або обміняти придбаний у нас товар
- повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару –
- безпосередньо у нашому магазині,
- або надіслати нам товар (який ви хочете повернути/обмінювати) поштою – в даному випадку консультант повідомить вам реквізити, куди потрібно відправити товар для його повернення
- повідомити нам, як вам зручніше отримати кошти –
- готівкою (за умови обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
- отримати переказ на банківський рахунок (картку)
1.4) Як отримати кошти за товар, що повертається?
Після повернення товару належної якості та його огляду з нашого боку, а також у разі, якщо збережено товарний вигляд товару та товар не був у використанні, ви можете отримати кошти :
- отримати грошовий переказ на картку протягом 10 днів з моменту отримання нами товару
! Зверніть увагу , що кошти, пов’язані з пересиланням товару та комісією банку за переказ коштів, не відшкодовуються.
2) Як можна повернути товар неналежної якості ?
Якщо товар не працює, або, на вашу думку, куплений вами товар неналежної якості , то обмін або повернення такого товару провадиться в тому ж порядку, що й обмін товару належної якості.
Які товари підлягають обміну:
- Садовий інвентар
Які товари не підлягають обміну чи поверненню?
- насіння рослин та трав
- добрива та засоби захисту для рослин
Умови обміну чи повернення товару неналежної якості:
- пройшло не більше 30 днів з моменту купівлі товару,
Порядок повернення або обміну товару неналежної якості – зазначено у п.1.3 попереднього розділу
Порядок повернення коштів:
Після повернення товару неналежної якості та його огляду з нашого боку, ви можете отримати кошти :
- отримати грошовий переказ на картку протягом 10 днів з моменту отримання нами товару
! Зверніть увагу , що кошти, пов’язані з пересиланням товару та комісією банку за переказ коштів, не відшкодовуються.