Повернення товару

Як відбувається обмін або повернення купленого товару в магазині Сонях?

1) Як можна повернути товар належної якості , якщо він вам не сподобався чи не виправдав ваших очікувань?

Відповідно до статті 9 закону України “Про захист прав споживачів” ви можете обміняти товар(и), який ви придбали у нашому інтернет-магазині у разі, якщо товар не задовольнив вас:

  • за формою,
  • габаритів,
  • фасону,
  • кольору,
  • розміром
  • або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Ви можете не тільки повернути товар, що вам не сподобався (і отримати кошти, витрачені на покупку товару), але й обміняти товар належної якості на аналогічний (якщо такий є у нашому магазині на момент обміну).

1.1) Які товари належної якості можна повернути чи обміняти на аналогічний у нашому магазині?

  • насіння квітів та трав
  • Садовий інвентар
  • добрива та засоби захисту для рослин

1.2) Умови обміну чи повернення товару належної якості:

  • пройшло не більше 14 днів з моменту купівлі товару,
  • товар не використовувався,
  • збережено його товарний вигляд,
  • споживчі властивості,
  • пломби, ярлики,
  • а також розрахунковий документ (товарний чи фіскальний чек), виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

1.3) Як можна здійснити обмін/повернення товару належної якості?

  • звернутися до нас за адресою м. Луцьк, вул. Привокзальна, 10-Б, Індекс: 43005
    або за телефоном, вказаним на сторінці Контакти
  • повідомити про те, що ви хочете повернути або обміняти придбаний у нас товар
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару –
    1. безпосередньо у нашому магазині,
    2. або надіслати нам товар (який ви хочете повернути/обмінювати) поштою – в даному випадку консультант повідомить вам реквізити, куди потрібно відправити товар для його повернення
  • повідомити нам, як вам зручніше отримати кошти –
    1. готівкою (за умови обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
    2. отримати переказ на банківський рахунок (картку)

1.4) Як отримати кошти за товар, що повертається?

Після повернення товару належної якості та його огляду з нашого боку, а також у разі, якщо збережено товарний вигляд товару та товар не був у використанні, ви можете отримати кошти :

  • отримати грошовий переказ на картку протягом 10 днів з моменту отримання нами товару

Зверніть увагу , що кошти, пов’язані з пересиланням товару та комісією банку за переказ коштів, не відшкодовуються.


2) Як можна повернути товар неналежної якості ?

Якщо товар не працює, або, на вашу думку, куплений вами товар неналежної якості , то обмін або повернення такого товару провадиться в тому ж порядку, що й обмін товару належної якості.

Які товари підлягають обміну:

  • Садовий інвентар

Які товари не підлягають обміну чи поверненню?

  • насіння рослин та трав
  • добрива та засоби захисту для рослин

Умови обміну чи повернення товару неналежної якості:

  • пройшло не більше 30 днів з моменту купівлі товару,

Порядок повернення або обміну товару неналежної якості – зазначено у п.1.3 попереднього розділу

Порядок повернення коштів:

Після повернення товару неналежної якості та його огляду з нашого боку, ви можете отримати кошти :

  • отримати грошовий переказ на картку протягом 10 днів з моменту отримання нами товару

Зверніть увагу , що кошти, пов’язані з пересиланням товару та комісією банку за переказ коштів, не відшкодовуються.

Прокрутка до верху